ceesdeboer.reismee.nl

Vervolg van de voettocht in foto's...

Reacties

Reacties

hein vrolijk

hoi Cees,

leuk om te lezen wat en wie je allemaal tegenkomt op je reis naar Rome. Mooie foto's ook. Ik krijg heimwee naar mijn vakantie in Italie, meer dan 10 jaar geleden.
En ik moet denken aan de gedichten die ik toen heb geschreven. Misschien kan ik ze nog ergens vinden, en stuur ik er een op.

Op mijn financiele bijdrage kun je helaas niet rekenen, want door een uitzonderlijke samenloop van omstandigheden neem ik sinds kort de opleidingskosten van vijf schoolgaande weeskinderen in Uganda voor mijn rekening.

Het ga je goed, Cees. Volgens mij heb je een bijzondere reis achter en voor de boeg.

groet, hein

Ine

Hoi Cees,
Mooie verhalen en mooie beschouwingen. Helemaal des Cees'. Succes met de laatste 400 kilometer. Dat moet zeker gaan lukken.
Ine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!