ceesdeboer.reismee.nl

Druk met de voorbereidingen voor de volgende etappe!

Beste mensen,


Iedereen die mij volgt en geïnteresseerd is in mijn (sponsor-) voettocht naar Rome wens ik alle beste wensen voor 2014! Ik hoop natuurlijk dat u me blijft volgen en steunen dit jaar. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de nieuwe tocht:


  • hoe kan ik mijn bagage terug brengen tot minder kilo's?
  • wat is de meest gunstige tijd om weer te vertrekken?
  • wanneer de grootste kans dat de sneeuw op "de Bernhard" weg is?
  • hoe kan ik het regelen met mijn werk?
  • en met Margot
    Smile

Kortom nog een poosje te gaan, maar ik heb er veel zin in! Het zal waarschijnlijk eind mei en juni 2014 worden. Ik houd jullie op de hoogte.


Ondertussen kunt u me blijven sponsoren voorhttp://www.actievooralzheimer.nl/acties/voettocht/voettocht-naar-rome-voor-alzheimer-nederland/


zodat de strijd tegen Alzheimer voort gezet kan worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!