ceesdeboer.reismee.nl

Dag van vertrek voor mijn 2e etappe naar Rome.

Goedemorgen allemaal

Vanmorgen een heerlijk ontbijt samen met Margot, voor vertrek naar mijn 2e etappe naar Rome. De rugzak is gepakt, 15 kg inclusie water en eten, dus goed te doen. Hopelijk kan ik elke week iets lossen van de kaarten en boekjes. Het kan nog minder maar dan mis ik te veel comfort. Hoewel ik ook moet erkennen dat alle moderne apparatuur toch veel extra gewicht betekent in vergelijking tot het wandelen 30 jaar geleden. Ik heb er veel zin in, door nieuwe gebieden, leuke mensen ontmoeten. Ditmaal de Pfalz, het Zwarte Woud, Zwitserland, de Jura en dan de Alpen over via de Grote St. Bernhard pas.

Straks eerst naar Arnhem waar ik op de trein stap en om 4 uur aan kom in Neustadt. Daar nog 10 km lopen naar mij hotel in Sankt Martin. En morgen een frisse start richting Anweiler. Ik heb er zin in.

U kunt mij volgen via www.ceesdeboer.reismee.nl en berichtjes achter laten.

Via onderstaande link kunt mijn sponsordoel steunen. Dan kunnen we samen het streefbedrag halen.

http://www.actievooralzheimer.nl/acties/voettocht/voettocht-naar-rome-voor-alzheimer-nederland/

HELP ALZHEIMER OVERWINNEN. DAN HOEFT NIEMAND ZICHZELF TE VERLIEZEN.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!