ceesdeboer.reismee.nl

Fijn dat u mij steunt en volgt!

Beste lezers / volgers,


Ik voel me echt gesteund door de mensen die me via dit blog en de mail volgen in mijn voettocht naar Rome!  Als u rechtsonder op het blog uw mailadres invoert krijgt u automatisch mijn volgende verhalen in uw inbox.


U kunt Alzheimer Nederland ook nog steeds steunen in de strijd tegen dementie. Steunen kan via de volgende link: 


http://www.inactievooralzheimer.nl/zoeken?q=rome


Deze reis bekostig ik zelf, de reis / verblijf- en andere kosten zijn voor mijn rekening, uw donaties gaan rechtstreeks naar Alzheimer Nederland!


Help Alzheimer overwinnen. Dan hoeft niemand zichzelf te verliezen.


 

Reacties

Reacties

Smitha726

Totally pent subject matter, appreciate it for selective information. ededgcddcefbfbkd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!