ceesdeboer.reismee.nl

Op naar de de 3e wandel etappe naar Rome

Zutphen, 1 september 2015

Op 5 september vertrek ik weer voor mijn laatste wandel etappe in Italie naar Rome. De najaarstemperatuur lijkt me met circa 20 – 25 graden prima om te wandelen. De rugzak is weer gevuld met helaas toch weer 13 kg, exclusief eten en water. Ik heb er weer zin in en heb de afgelopen weken een aantal oefendagen met bepakking gelopen. Desondanks zal het de eerste dagen even wennen zijn. Ook nu kunt u mij weer volgen op mijn weblog, wellicht ook interessant voor vrienden en collega’s om kennis te nemen van mijn belevenissen en ontmoetingen. Misschien ook een bron van inspiratie voor een eigen wandeling? Kijk dan vooral eens naar de sites van pelgrimswegen.nl en santiago.nl.

Ook nu vervolg ik mijn sponsoractie ter ondersteuning van onderzoek naar Alzheimer voor Alzheimer Nederland weer. Elke gift is welkom en wordt goed besteed.

Kijk voor sponsoring van mijn actie op de link http://www.inactievooralzheimer.nl/zoeken?q=rome

Alvast hartelijk dank en ik lees graag de reacties. Cees de Boer

Smile

Reacties

Reacties

Anja

Heel veel succes Cees!

Joke Wissink

Rome...... here he comes! Het gaat je lukken Cees.
Een heel fijne tijd.

tom

Ha Kees - enjoy the walk!! Het startpunt zie wr in elk geval mooi uit. Dat zal weer genieten worden de komende weken.
Ik kijk uit naar nieuwe plaatjes en praatjes ( en verrassende recepten... ). ;-) T

Cees

Dank je Tom, ik begin vanavond na 12 km wandelen in settimo vittone aan een pelgrimsmenu, zal ongetwijfeld stevige kost zijn.

Ineke

Hallo Cees,

Helemaal ondergedompeld in de voorbereidingen van de kunstroute hier, gaan wel veel gedachten jouw kant op. Nu dan ook even een berichtje. Bert en ik wensen je een prachtige laatste etappe, mooie omgevingen, goed weer, bijzondere ontmoetingen en weinig spierpijnen. We gaan het weer mee-beleven via je blog! Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!