ceesdeboer.reismee.nl

Dank voor donaties aan Schmidt Medica Zutphen en Annemarie Kroezen,

Toen ik voor advies naar Schmidt Medica in Zutphen ging ivm mijn sponsorloop besloot ik om compressiekousen en een knie-ondersteuning aan te schaffen. Bij het afrekenen mocht ik beslist niet betalen dit was een donatie voor Alzheimer Nederland. Ondertussen heb ik de 90 euro overgemaakt naar Alzheimer Nederland en nogmaals mijn dank!

31 Augustus lag er een lief kaartje met inhoud op de deurmat van Annemarie Kroezen uit Zutphen; 25 euro voor Alzheimer Nederland en 5 euro voor een pilsje onderweg. Ondertussen heb ik de 30 euro overgemaakt naar Alzheimer Nederland. Annemarie ook hartelijk dank!

Smile

Reacties

Reacties

Jos Boom

Dag Cees,

Ik wens je een fijne wandeling toe, niet te warm en niet te koud, niet te nat en niet te droog, niet te stijl en niet te vlak, kortom loop lekker met gemak.

Groet

Jos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!